KARBANTARTÁS

Ha bármi problémája van meglévő riasztójával, hívja szerelői ügyeletünket az alábbi telefonszámok valamelyikén:

06-66/442-755,

06-66/520-670

Karbantartási szerződéssel rendelkező ügyfeleink elsőbbséget élveznek, így a problémák lehető leggyorsabb megoldása érdekében kérjen árajánlatot karbantartási szolgáltatásunkra!

A karbantartás során a munkatársunk:

  • ellenőrzi, hogy történt-e a riasztórendszer működését érintő változás (használati, az épület szerkezetét érintő, stb.), és ha igen, akkor javaslatot tesz a rendszer átalakítására,
  • ellenőrzi az eszközök meglétét és sértetlenségét, illetve megtisztítja, portalanítja azokat,
  • ellenőrzi a rendszer kommunikációját a távfelügyeleti központtal,
  • ellenőrzi a villamos kötéseket, a tápegység(ek) működését és az akkumulátor(ok) feszültségét,
  • ellenőrzi – illetve ha szükséges, akkor az ügyfél kérésére átprogramozza – a riasztóközpont működését,
  • leteszteli a sziréna működését,
  • szükség esetén beszabályozza az érzékelők érzékenységét, valamint
  • ellenőrzi és leteszteli a teljes rendszer rendeltetés szerinti működőképességét.