Ha bármi problémája van meglévő riasztójával, hívja szerelői ügyeletünket az alábbi telefonszámok valamelyikén:
06-66/442-755,
06-66/520-670
Karbantartási szerződéssel rendelkező ügyfeleink elsőbbséget élveznek, így a problémák lehető leggyorsabb megoldása érdekében kérjen árajánlatot karbantartási szolgáltatásunkra!
A karbantartás során a munkatársunk:
- ellenőrzi, hogy történt-e a riasztórendszer működését érintő változás (használati, az épület szerkezetét érintő, stb.), és ha igen, akkor javaslatot tesz a rendszer átalakítására,
- ellenőrzi az eszközök meglétét és sértetlenségét, illetve megtisztítja, portalanítja azokat,
- ellenőrzi a rendszer kommunikációját a távfelügyeleti központtal,
- ellenőrzi a villamos kötéseket, a tápegység(ek) működését és az akkumulátor(ok) feszültségét,
- ellenőrzi – illetve ha szükséges, akkor az ügyfél kérésére átprogramozza – a riasztóközpont működését,
- leteszteli a sziréna működését,
- szükség esetén beszabályozza az érzékelők érzékenységét, valamint
- ellenőrzi és leteszteli a teljes rendszer rendeltetés szerinti működőképességét.